Aqui se encontra todo o conteúdo referente aos guias "Evoluções". Esses guias são focados em explicar como cada evolução funciona, quais as vantagens e como realizá-las.
This post is focused in the "free to play" experience. Tamer creation The first aspect of the game is the character creation, also known as tamer creation. There are four different tamers in the game and four digimon, that you may pick freely. There's bonuses in picking one tamer over another, so choose your favorite one. But there are differences between digimon, because of that, choosing one specific line could impact hugely your gaming experience. The fourth digimon slot from left to right is a slot where the digimon is not always the same, they change it weekly, this fourth slot may contain: Dorimon (Dorumon), Yaamon (Impmon), Hopmon (Monodramon), Chibimon (Veemon). My recommendation is Viximon (Renamon), this is a consistent digimon line. As you may see, Sakuyamon is DATA, has an 2421 build and her F3 skill is hits all enemy digimon (AoE), this skill will help...
Brief game explanation Digimon RPG Online , also called DRO, is a monster collecting MMORPG developed by MoveGames and only available for PC. The game is based on the third season of Digimon: Digimon Tamers. There are four Tamers: Takato, Henry, Rika and Jeri. There are seven partners which you can start with: Impmon, Dorumon, Renamon, Monodramon, Terriermon, Veemon and Guilmon. If you don't like your partner you can change it into another one later on using a T.F.U. Guilmon, Renamon and Terriermon are always available on the first three options. The fourth option changes weekly and let you choose between the others aforementioned. The game consists of a character which can tame several species of Digimon and battle with them in a turn-based combat. You can use three different skills, traits (passive abilities) and cards (consumable items) during combat. Battles award you with EXP a...
English version: CMO's begginer guide (pt. 1) Como muitos sabem, jogos antigos costumavam ser mais "enigmáticos", o que eu quero dizer com isso é o seguinte: não havia tutoriais robustos, não havia uma quantidade enorme de quests introdutórias e o conhecimento era construído jogando ou trocando informações com outros jogadores. Alguns jogos ainda têm esse aspecto mais "bruto", um exemplo deles é o DRO, a base do CMO. O CMO, dessa maneira, também pode ser difícil para se compreender em sua totalidade. Então, era e ainda é muito comum que novos jogadores entrem nesse mundo desconhecido e não saibam nem por onde começar. Nesse contexto, me vi interessado no assunto e quis fazer um pequeno passo a passo para que você tenha um início consistente no jogo e não se sinta completamente perdido. Esse post é direcionado para os jogadores que não gastam dinheiro com o jogo. Criação de tamer ...
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